sobota, 22 października 2016

Drobne ogłoszenia i zapowiedzi

Kochani, stoję w miejscu z nowościami, więc robię małe ogłoszenie. Miałem to zrobić na Facebooku, ale nie każdy go czyta (albo posiada), dlatego lepiej umieścić to na blogu (mam rację?). Zresztą, co ja się oszukuję - niechętnie korzystam z Facebooka, bo mnie to nie jara - mówiąc po młodzieżowemu. Chcę zacząć wrzucać zaległe recenzje lub opinie o filmie. Dlatego postaram się, żeby nie doszło do sytuacji, gdzie trzy teksty wrzucam na raz - tylko jeden, gdzie pojawi się garstka filmów z moimi rekomendacjami. Jakoś to poukładam, żeby było sensownie. Wiecie, bałagan łatwo zrobić, ale kto to posprząta, bo na pewno nie sprzątaczka. Kto ma sprzątaczki na blogu?! Jest ktoś taki? Dlatego muszę to poukładać i wrzucić gdzieś, żeby się nie zapodziało albo coś. 

Po drugie - znów zacząłem odcinać się od blogosfery, ale prawda jest taka, że mam taki etap w życiu, że posty będą pojawiać się nieregularnie, często z opóźnieniem lub nie na czasie. Niestety tak to będzie wyglądać, dlatego przepraszam osoby, które chciałyby częściej otrzymywać recenzje, jakieś ciekawostki ze świata filmu czy coś innego, ale nie - nie dam rady. Jeśli ktoś ma konto na Filmwebie - piszcie w wiadomościach do mnie Chris odpowie.

Jeśli ktoś pisał do mnie na e-maila, również przepraszam, ale nie zaglądam. Zapominam o tym i w sumie korzystam z poczty elektronicznej raz na dwa tygodnie? Jak nie gorzej, taki ze mnie gość... Najczęściej bywam na Filmwebie, więc tam mnie złapiecie, dlatego sugeruję pisać na konto Chris odpowie

Mam nadzieję, że jesteście ze mną. 

                  Pozdrawiam, Chris :)

0 Komentarz(e):

Prześlij komentarz