wtorek, 17 września 2013

Co kupuję chętnie? Otwarty unboxing z gry wideo



Skromne pudełko, w której uchowała się gra na PC. ,,Darksiders 2''

W końcu otrzymałem upragniony tytuł, które zamówiłem na muve.pl. Byłem pewny, że dostanę go wczoraj, ale nikt z kurierów się nie pojawił. No ale, co się nie odwlecze, to nie uciecze. Grę, którą dziś dostałem, muszę przyznać, bardziej kupowałem dla brata niż dla siebie. Braciszek lepiej odnajduje się w slasherach (choć to duże uproszczenie, jak na tytuł, który ma elementy RPG), ja nieco gorzej. No i to on odważył się pierwszy odpalić program. . .


Chris przybywa na swoim rumaku.
Nic nie zmienia faktu, że miałem już wcześniej do czynienia z tą serią i prezentowała się naprawdę zacnie. Pewnie nie zadomowię się na długo w omawianym tytule, jak to ma w zwyczaju mój brat. Już teraz wiem, że nie będę miał wystarczająco dużo czasu na poznanie Darksiders od A do Z (a w tym przypadku od D do S). Jednakże mam nadzieję, że skubnę ją na tyle, że będę zadowolony z zakupu. 

Instrukcja z płytą w środku pudełka.

Także, dzisiaj troszkę nietypowo, nie będę już poruszał innego tematu, bo zwyczajnie mam ochotę na zabawę w świecie wirtualnym. Jest już późno (dla mnie), jutro rano muszę wcześnie wstać i sami rozumiecie, że muszę się rozluźnić przed snem. Pad do ręki i zaczynam przygodę w postaci Śmierci! 

                                                      Do następnego :)

Część tytułów, gier, na półce w kolekcji Chrisa. Dziś dołączy ,,Darksiders 2''.







0 Komentarz(e):

Prześlij komentarz