sobota, 20 lipca 2013

Retro wspomnienia: Yu-Gi-Oh! i pojedynek potworów


Retro wspominki, to nic innego, jak sentyment do klasyków i dzieł kultowych, bynajmniej dla mnie. Anime, bajki, filmy, książki, muzyka, komiks, pojawić może się niemal wszystko, co wzbudziło u mnie pozytywne wibracje.




Wybieram Chrisa ;)

Oj, piękne wspomnienia. Potrafiłem wstawać przed siódmą rano, żeby obejrzeć kolejny odcinek o Yugim Mutou. Polsat raczył mnie kolejnymi odcinkami, niestety w polskiej telewizji powstał zaledwie jeden sezon, co w konsekwencji wykluczyło obejrzenie całej serii o karcianych pojedynkach. Kilka razy udało mi się zetknąć z drugim sezonem, z napisami, w każdym razie bez internetu nie miałem możliwości dokończenia anime. A z chęcią obejrzałbym całość. Dzisiaj nie bardzo mam czas na powroty sentymentalne. 

Jednak moja przygoda z Yugim nie trwała krótko. Posiadałem egzemplarz gry ,,Forbidden memories'' na PSX. Grało się długie godziny. Wyśrubowany poziom trudności nie pomagał, przegrywało się niezliczoną ilość razy, a i tak grało się dalej, łączyło się słabsze potwory w mocniejsze i rywalizowało nieprzerwanie. 


Walka: Cień Maga z Błękitnookim Smokiem w 3D w Forbidden memories



Mam nawet do dziś talię kart, ale nikt już ze mną nie gra, wszyscy z tego wyrośli (ja także) i kurz się ino ostał.


Jestem bardzo złym smokiem w dobrych rękach.

Jedna z najsilniejszych kart w tym uniwersum.
                                         

                                               

0 Komentarz(e):

Prześlij komentarz