wtorek, 10 stycznia 2012

Greckie męki




Jeśli marzyliście się zmierzyć z takimi wyzwaniami, jak wtaczanie głazów na górę przez Syzyfa, to gra Ancient Greek Punishment jest dla Ciebie. Oprócz Syzyfa, jako Tantal zostajemy strąceni do Tartaru, gdzie doznajemy straszliwe męki. Cierpiąc głód, próbujemy dosięgnąć owoców wiszących nad naszą głową, a gdy doskwiera nam niedobór wody w organizmie pragniemy napić się wody, w której jesteśmy zanurzeni po kolana.



Zmierzymy się z wyjadaniem wnętrzności Prometeusza przykutego do skał Kaukazu. Jako Danaidy będziemy się starać napełnić wodę w dziurawej beczce. Zetkniemy się także z paradoksem Zenona. A wszystko to okraszone pikselowatą grafiką i prostymi dźwiękami, które nie mają większego znaczenia w grze. W grze wykorzystujemy tylko dwa przyciski: G i H.



Link do gry:

Mitologiczne męki

5 Komentarz(e):

Nyx pisze...

Dobra, głupio to zabrzmi, ale w blogrollu, patrząc z góry na laptopa, myślałam, że ten obrazek u góry przedstawia... kupę. Nie śmiać się, naprawdę tak myślałam! Dopiero jak tutaj weszłam, to sobie uzmysłowiłam, że to rzeźba ;)

Zaraz sobie pogram, a co ;)

Nyx pisze...

Ej, a te prace Syzyfa to oszukaństwo! Palce mnie bolą już! ;)


... a czego ja się mogłam spodziewać ;)

Chris pisze...

Wybacz, ale jak przeczytałem Twój pierwszy post, to się po prostu porządnie zaśmiałem :) Widziałaś kiedyś, żeby ktoś w mitologii nosił kupę nad sobą? :D

Co do Syzyfa, to prawda. Autor nas oszukał, ale trzeba pamiętać, to strasznie syzyfowa praca :)


Jednak gdybyś chciała ukończyć ten wątek z Syzyfem proponuję:

Po pierwsze otworzyć notatnik
Po drugie wpisać:

:loop
start masterflash.bat
Goto loop

(dokładnie w ten sposób)

Po trzecie zapisujemy jako masterflash.bat (istotne jest rozszerzenie.bat - trzeba to nazwać w ten sposób)

Po czwarte uruchamiamy plik i cieszymy się wtoczeniem głazu na szczyt.

Nyx pisze...

Jest tylko jedno ale - to się nie odwołuje w żaden sposób do gry, a skoro ma w sobie loopa, to jak to uruchomię to mi całego kompa zloopuje ;>

Chris pisze...

U mnie komputer nie zloopowało ;>

Prześlij komentarz