piątek, 30 grudnia 2011

Nowy Rok


Nowy Rok zbliża się swoimi wielkimi krokami. Blogowicze robią swoje podsumowania, a ja nie mam chęci na zrobienie tego (może zrobię, to dopiero w lutym, gdy mój blog będzie miał roczek).

Bardziej jestem już myślami do przodu, co w Nowym Roku mogę zmienić, dodać.

Czego możecie się po mnie spodziewać po Nowym Roku?

— na pewno możecie się spodziewać kolejnej porcji felietonów.

— zaczną pojawiać się recenzje komiksów, książek, filmów — może nawet gier i muzyki.

— kilka swoich opowiadań pewnie też wrzucę, ale postaram się żeby były w formie pdf lub doc do ściągnięcia, w tej kwestii muszę troszkę pozmieniać.

— pojawią się kolejne osobistości, ale coś mi podpowiada, że tu też zapowiada się jakaś zmiana.

— wygląd strony może ulec przemianie.

— zaczną się poprawki w postach, gdzie wyraźniej pojawiają się błędy — muszę tego unikać.

— i pewnie jeszcze kilka innych zmian, na które wpadnę w międzyczasie.

A gdybym zrobił podsumowanie roku, to zapewne jedno bym napisał:

BLOG, TAKA MAŁA RZECZ, A CIESZY :O

Życzę Tobie i Twoim bliskim ...
By zbliżający się Nowy Rok 2012 przyniósł radość z tego co jest, nadzieję na to co przed Wami, uśmiech i pogodę ducha na każdy nowy nadchodzący dzień.
A do tego ... skrzynki szampana
i ... Sylwestra do białego rana!
I ... pozwólmy sobie w pełni dostrzec piękno tego świata,
niech radosne chwile trwają całe dnie, miesiące, lata...
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2012 ROKU!!!

1 Komentarz(e):

BooMuMo pisze...

dzięki za życzenia i nawzajem :D

Prześlij komentarz