niedziela, 1 września 2013

Retro wspomnienia: Bad Boys Blue i czar dawnych przebojów


Retro wspominki, to nic innego, jak sentyment do klasyków i dzieł kultowych, bynajmniej dla mnie. Anime, bajki, filmy, książki, muzyka, komiks, pojawić może się niemal wszystko, co wzbudziło u mnie pozytywne wibracje.

Faceci w czerni nie polowali na kosmitów, ale na słuchaczy.

Kiedyś, gdy nie było jeszcze DVD, ani żadnych Blu-ray(ów) istniał wynalazek, jak kaseta VHS, a muzyki słuchało się na kasecie magnetofonowej. 






Jest to muzyka, która się dla mnie nie starzeje i wciąż posiada unikatową ,,duszę''. Utwory z tamtych lat już nie wrócą. Nikt dziś nie nagrywa w takich rytmach, jak euro disco i eurodance (przynajmniej ja takowych zespołów nie słyszałem).

Bad Boys Blue współczesny nie ma nic do zaoferowania, grupa rozpadła się w 2005 roku. Ich najlepszy okres przypadał na lata 80' i 90'. Muzyka napędzała głośniki z miniwieży. Były to również złote lata MTV, które bezpowrotnie upadło dla martwej muzyki i głuchych słuchaczy.


Starsi słuchacze na pewno pamiętają czasy, gdy trzeba było nakręcić taśmę z powrotem do kasety, podczas ,,wypadku'' przy odsłuchaniu.



0 Komentarz(e):

Prześlij komentarz